استاندارد وب ایران

استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت ، مشاوره رایگان در زمنیه بهینه سازی و سئو ، ارسال بازدید ارگانیک برای سایت شما
استاندارد وب ایران

استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت ، مشاوره رایگان در زمنیه بهینه سازی و سئو ، ارسال بازدید ارگانیک برای سایت شما

کتاب روانشناسی راز؛فروشگاه اینترنتی کتاب طلا

کتاب راز اثر راندا برن کتابی است که در باب قانون جذب در دنیا و رسیدن به آرزوها و اهداف، شما را راهنمایی می کند. این کتاب پرفروش در سال 2006 مخاطبین بسیاری داشته است.

راندا برن در این کتاب می گوید که: هر انسانی تنها با استفاده از قدرت ذهن خودآگاه خود، می‌ تواند به تمام آرزوی هایش دست یابد. در واقع می گوید: وقتی یک فرد با ذهنی خودآگاه از کائنات درخواستی داشته باشد، پس از انتخاب آرزو یا هدفش باید به تصویرسازی آن روی بیاورد، با این کار کائنات همه چیز را فراهم می سازند تا شما را به خواسته ای که دارید برسانند، فقط کافیه این را باور داشته باشید تا به هرچه که می خواهید چه ممکن و چه غیر ممکن برسید. با ایجاد چنین احساسات و تصویرسازی ‌هایی، فرد می ‌تواند از انرژی کائنات در مسیر تحقق اهداف خود استفاده کرده و به آرزوهای خود جامۀ تحقق بپوشانند.

بر اساس قانون جذب، فکر بد، احساسات و حال بد را به‌ دنبال خود می‌آورد و حال بد، پیام‌ ها و احوال بدتر بعدی را به‌ خود می‌ کشاند. وقتی احساس بدی داریم، اگر فکر خود را که منشأ آن حس بد است، اصلاح نکنیم، احساس و احوال بد در ما رشد می ‌کند، چرا که این احوالات در یک نقطه متوقف نمی‌ شوند و هم جنس خود را جذب می‌ کنند. احساسات خوب نیز همین‌ گونه ‌اند. آرامش و خرسندی اگر در ذهن ما تقویت شوند، احساساتی مانند خود را جذب و تقویت می ‌کنند.

 

متن کتاب راز:

 

هر آن چه که بخواهید، شادی، عشق، فراوانی، موفقیت و انواع نعمت‌ های دیگر، در جهان وجود دارد و در انتظار شما است تا به آن دست یابید. شما باید برای دستیابی به آن عطش داشته باشید. باید با اراده خود به سمت آن ها حرکت کنید. در آن هنگام که با اراده قاطع به سمت آن چه می‌ خواهید حرکت می‌ کنید، جهان هستی هر آن چه که خواستارش بوده ‌اید را به شما تحویل خواهد داد. به هر چیز زیبا و خارق‌ العاده‌ ای که در اطرافتان است، توجه کنید و از آن ها تعریف کنید. از سوی دیگر، وقت و انرژی ‌تان را برای گله و شکایت درباره آن چه بر وفق مرادتان نیست، هدر ندهید. توجه خود را معطوف خواسته‌ هایتان کنید تا میزان بیشتری از آن را به دست بیاورید.

جالب این جا است که کائنات بر انسان حکم فرمایی نمی‌ کند، بلکه این انسان است که بدون استفاده از حتی یک واژه و تنها از طریق افکارش می‌ تواند به کائنات دستور دهد. انسان، اشرف مخلوقات است، چون ذهنی دارد که می‌ تواند با کمک آن، گذشته، حال و آینده خود را به شکلی که دوست دارد تغییر دهد.

تمام افراد ثروتمند، مدت‌ ها قبل از این که ثروت خود را به صورت فیزیکی دریافت کنند، مالکیت آن را در ذهنشان به دست آوردند. به زبان ساده، اولین قدم آن ها برای ثروتمند شدن، تحول پایه و اساس افکارشان بوده است. نمی‌ توانید در ذهن هیچ انسان ثروتمندی افکاری که بوی فقر و نیستی می ‌دهند را پیدا می‌ کنید. چون آن ها با تلاش فراوان، تمام فکرهای منفی، نابود کننده، مایوس کننده و افکاری که ریشه در فقر دارند را از ذهن خود پاک کرده ‌اند و به جای آن ها افکار قدرتمندی که به طور مستقیم به ثروت و بی ‌نیازی اشاره می ‌کنند را پرورش داد‌ه ‌اند.

 

زندگی نامه راندا برن نویسنده کتاب راز:

 

راندا برن در استرالیا متولد شد و قبل از این که وارد تولید تلویزیون شود، کار خود را به عنوان تهیه کننده رادیو آغاز کرد. در اواخر سال 2004، راندا برن پس از یک رشته حوادث آسیب زا در زندگی شخصی و حرفه ای خود، راز بزرگی را کشف کرد،  قانون و اصل مخفی جهان. دختر راندا، نسخه‌ ای از کتاب علم ثروتمند شدن را به او داده بود، کتابی که در سال 1910 توسط والاس دی واتلز نوشته شد. راندا در مورد آن لحظه می‌گوید: چیزی در درونم باعث شد که صفحه‌ ها را یکی یکی ورق بزنم و هنوز می ‌توانم به یاد بیاورم که اشک‌ هایم هنگام خواندن آن به صفحات می‌ خورد. نگاهی اجمالی به راز به من نشان داد و مثل این بود که شعله ای در درون قلب من است.

آن چه بعداً دنبال شد، اودیسه ای دو ماهه از تحقیق و بررسی بود، زیرا راندا راز را در هزاران سال پیش ردیابی کرد و تقریباً همه دین ها و زمینه های تلاش بشر در طول تاریخ را در بر گرفت. تقریباً بلافاصله، زندگی او تغییر کرد زیرا شروع به عملی کردن همه چیزهایی که آموخته بود کرد و در آن لحظه، بزرگ ترین آرزو و ماموریت زندگی جدیدش این بود که این دانش را با دنیا به اشتراک بگذارد.

امروزه، راندا برن و تیم راز، به ایجاد ابزارهای تغییر دهنده زندگی د http:// ر رسانه‌ های کتاب، فیلم و برنامه‌ های موبایل اختصاص داده شده ‌اند. با هر خلقت از راز، برن و تیمش دانش واقعی، ساده و کاربردی را به اشتراک می گذارند، که زندگی مردم را متحول می کند و میلیاردها نفر را شاد می کند.

در نتیجه

کتاب راز را به تمام کسانی که دوست دارند زندگی خود را متحول کنند و افکار خود را تغییر بدهند، پیشنهاد می ‌کنیم. این کتاب قرار است به ما بیاموزد چگونه با استفاده از نیروی افکار، چیزهای خوب را به سمت خود جذب کنیم و چیز های منفی را از خود دور کنیم. بنابر این اگر در پی کسب چنین فرصتی هستید، خواندن راز می تواند کتاب خوبی برای شما باشد.

https://ketabtala.com