استاندارد وب ایران

استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت ، مشاوره رایگان در زمنیه بهینه سازی و سئو ، ارسال بازدید ارگانیک برای سایت شما
استاندارد وب ایران

استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت ، مشاوره رایگان در زمنیه بهینه سازی و سئو ، ارسال بازدید ارگانیک برای سایت شما

کتاب سالتو

این رمان توسط نویسنده ی موفق، مهدی افروزمنش به چاپ رسیده است. این کتاب فضایی پر از اتفاق و مهیج دارد.


داستان این کتاب درباره ی قهرمانی است که در حوالی میدان فلاح تهران زندگی می کند. رمان سالتو بر اساس شخصیت اصلی که کشتی گیری فرز و تکنیکی است شکل گرفته است ، کشتی گیری شجاعی که ناگهان بخت به او رو می کند و یک عشق کشتی پولدار تصمیم می گیرد که از او حمایت کند.او مردی است مشکوک و مرموز که برای این مبارز قصه هایی دارد که همین باعث می شود فضای رمان حالت جنایی و معمایی پیدا کند. او در این رمان آدم های گوناگون این شهر را مقابل این مبارز قرار می دهد و مجبورش می کند درباره ی چیزهایی که بین مرگ و زندگی است تصمیم بگیرد.این رمان تلاش می کند برای مخاطبان غافلگیری بزرگی به وجود بیاورد. پسری که از جنوب شهر آمده و حالا می خواهد سلطان باشد. خرید کتاب از سایت کتاب طلا

بخشی از کتاب :

چند روز بعدش دو تا اتفاق تازه در زندگی ام افتاده بود. یکی که برای اولین بار روی تخت خوابیده بودم و دومی این که رفته بودم اسکی. نرمی و راحتی تخت توی ذهنم بود و درد اسکی کردن توی ماهیچه هام. کوفتگی عجیبی بود، آرام و مداوم مثل نگاه های پر مهر رؤیا بعد هر زمین خوردنم روی پیست. از درون گرمم می کرد. اسکی برای من خود رؤیا بود، با آن صورت سفید و صاف. اصلا برف خود رؤیا بود. سرد و لطیف، سفت و نرم ، لیز و سخت. آن روز نادر گفت : امروز با تو کاری ندارم. برو استراحت کن تا فردا. فردا هم ندو استثنائا، تا کوفتگیت خوب شه. روز های آخر سال بود و مردم مثل مورچه ها دنبال هم توی خیابان ها می رفتند و می آمدند. البته که این ها ربطی به جزیره نداشت.

وقتی رسیدم جزیزه اوضاع غیرعادی بود، نیازی نیست آنجا زندگی کرده باشی ،اگر اتفاقی افتاده باشد، حتا صدای وحشت زده ی کلاغ ها هم این را به تو می گوید و...

کتاب مارادونا

درباره ی کتاب مارادونا:
ای کاش وقتی آن پسر خجالتی و صاف و ساده داشت با توپی در دست برای اولین عکس هایش ژست می گرفت ، می توانستیم به او هشدار دهیم چه چیزی در انتظارش است.
ای کاش می توانستیم او را به سمت مسیر دیگری سوق دهیم.
دیه گو آرماندو مارادونای فوتبالیست را چگونه می توان تشریح کرد ؟ شاید همان دو گلی که در جام جهانی 1986 مکزیک به انگلیس زد کافی باشد. اما بدون شک یک کتاب ( کتاب مارادونا چشمه) درباره ی او کفایت نمی کند.
داستان مارادونا را می شود بین تیترهای چشم گیر جست و جو کرد، اما برای شناخت بیش ترش باید وارد جزئیات شد: دستاوردها و شاهکار های حماسی ، تناقضات و اشتباهات، تضاد ها و یاغی گری ها . این کتاب خواندنی مسیری است که مارادونا در آن گام برداشته است ؛ از خاستگاهش تا روزی که در بومبونرا فوتبال را کنار گذاشت.
دیه گو (قدرت مطلق در آرژنتینوس جونیورز)
مارادونای شانزده ساله اولین بازی اش را در بحبوحه ی بحران های سیاسی برای تیم اصلی آرژنتینوس جونیورز انجام داد.خرید کتاب از سایت کتاب طلا
اوراسیو پاگانی ، با اشاره به قدرت وحدت بخش او ، نوشت آرژانتین نیازمند رویاهای تازه است. سیاست راهی به رختکن آرژنتینوس نداشت و همه چیز در فوتبال و دختران خلاصه می شد. دیه گو اهل سیگار و الکل نبود. عاشق تمرین حتی زیر نورافکن های خاموش ورزشگاه بود و بیشتر می ماند تا تمرین کند.او توانست کارلوس مونوتی ، دروازه بان تیم ، را راضی کند تا همراه سایر بازیکنان با هم مسابقه ی شرطی پنالتی بدهند و اگر هم کسی راضی نمیشد آن ها را همراهی کند ، نوبتی به همدیگر پنالتی بزنند.
آرژنتینوس جونیورز ، به جز پرورش بازیکن ، به القای روحیه ی تیمی و مهارت های رهبری هم معروف است. بسیاری از کاپیتان های تیم ملی آرژانتین مثل خوان پابلو سورین ، خوان رومن ریکلمه و استبان کامبیاسو در رده های پایه ی این باشگاه رشد کرده اند.
دیه گو احساس می کرد پذیرش مسئولیت رهبری تیم قاعدتا باید قدم بعدی او باشد ، به ویژه که جدای از سن و سالش خلاء رهبری هم در تیم احساس می شد.
درباره ی مترجم کتاب عادل فردوسی پور:
فردوسی‌پور فعالیت حرفه‌ای خود از سال ۱۳۷۲ با روزنامه‌نگاری در مجلات ورزشی شروع کرد و سپس در تلویزیون نیز به عنوان گزارشگر ورزشی مشغول به کار شد. او پس از گزارشگری مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۸ به شهرت رسید و در سال ۱۳۷۸ برنامه ۹۰ را برای بررسی فوتبال ایران طراحی و تهیه کرد. کتاب فروشی کتاب طلا
عادل فردوسی‌پور در میان شخصیت‌های تلویزیونی ایرانی از محبوبیت گسترده‌ای برخوردار است و عناوینی مانند «بهترین گزارشگر فوتبال»، «بهترین مجری» و «بهترین چهره تلویزیونی» را از جشنواره‌های مختلف دریافت کرده‌است.
او در کنار تهیه و اجرای برنامه‌های فوتبالی در تلویزیون و فضای مجازی، آثاری را نیز ترجمه کرده و از مدرسان زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی شریف است.
عادل فردوسی پور بی شک یکی از محبوب ترین عوامل صدا سیما است که با برنامه ی 90 اش سال هاست که می درخشد. اما از زندگی خصوصی عادل به ندرت چیزی به بیرون درز می کند.
عادل فردوسی پور علاقه زیادی به نشریات ورزشی داشت؛ تمام امید و آرزویم مجله "دنیای ورزش" یا "کیهان ورزشی" بود که هر هفته برای بدست آوردنش کلی تلاش می کردم. خانواده عادل فردوسی پور اهل فوتبال نیستند، عادل در این باره گفته است که "هضم این موضوع که من فوتبال را دوست دارم برای خانواده ام بسیار دشوار بود، با التماس پدرم چند باری مرا به استادیوم برد، اما موضوع آن بود که آنها اصلا به فوتبال علاقه ای نداشتند."عادل فردوسی پور،همزمان با آغاز دوره دبیرستان به دلیل علاقه فراوانی که به زبان انگلیسی داشت به یادگیری زبان پرداخت.

کتاب کتابخانه ی نیمه شب

کتابخانه ی نیمه اثر مت هیگ است که این کتاب برنده ی جایزه ی بهترین کتاب داستانی گودریدز 2020 شده است. این کتاب ما را به این فکر فرو می برد که اگر زندگی دیگری داشتیم چه

روزگاری برای ما به وجود می آمد؟ یا اگر شانس دیگری داشتیم که از چیزهایی که پشیمان هستیم ، برگردیم کار متفاوتی میکردیم ؟

این کتاب پیام های زندگی را به صورت قالب داستانی برای خواننده بیان می کند.

شخصیت اصلی این کتاب نورا سید است که به طور ناگهانی وارد کتابخانه ای می شود و تمام زندگی اش تغییر می کند.

بخشی از کتاب :

من نورام...

تصمیم گرفتم خودم را بکشم!

چون عشقم را از دست داده بودم، هیچ دوستی نداشتم و هیچ کس بهم توجه نمی کرد... انگار واقعا مرده بودم و کسی منو نمی دید ، هر چقدر فریاد میکشدم هیچ کس نمی شنید..

پس به زندگیم پایان دادم اما.. خرید کتاب

از بد شانسی ام نمردم و چشم هایم را یک جای عجیب باز کردم ... توی یه کتابخانه ، جایی بین مرگ و زندگی.

یک کتابخانه که تا بی نهایت کتاب داشت ، تک تک کتاب هایش زندگی من بودند، با اتفاق ها و سرنوشت های متفاوت و...

خواندن این کتاب را به کسانی که به ادبیات داستانی علاقه دارند پیشنهاد می کنیم.

درباره ی نویسنده : کتاب فروشی کتاب طلا

 مت هیگ در سال 1975 در شفیلد انگلستان به دنیا آمد. او رمان‌نویس و روزنامه‌نگار است. مت تحصیلاتش را در دانشگاه هال در رشته زبان انگلیسی و تاریخ به پایان برد و تا به حال آثار

داستانی و غیر داستانی زیادی برای کودکان و بزرگسالان نوشته است. مت در بیست و چهار سالگی به افسردگی شدیدی مبتلا شد اما توانست آن را پشت سر بگذارد و به زندگی بازگردد.

کتاب معامله گر منضبط

معامله گر منضبط (Disciplined Trander) یک راهنمای جامع برای درک روانشناسی یک تغییر حالت با انضباط درونی و شخصی است که برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق در بازار سهام یا قراردادهای آتی الزامی است.این کتاب به عنوان یک راهنمای گام به گام به شما کمک می کند تا خود را به طور موفقیت آمیز با ویژگی های روانشناسی جهان تجارت سازگار کنید.

می گوییم سازگار کنید چون بیشتر افرادی که با شجاعت به محیط معاملات وارد می شوند نمی دانند که این محیط به شدت با محیط فرهنگی که در آن بزرگ شده اند تفاوت دارد. بدون شناخت این تفاوت ها ، هیچ راهی برای دانستن این موضوع وجود ندارد که بسیاری از باورها که داشتن آن ها برای کارکرد موثر در جامعه لازم است در محیط معاملات به عنوان موانع روانی عمل خواهند کرد و رسیدن به موفقیت به عنوان معامله گر را به شدت دشوار می سازند.

اگر انضباط فردی و کنترل احساسات کلید موفقیت هستند ، این ها الزاما ویژگی هایی نیستند که انسان در هنگام تولد آن ها را دارا باشد.

بلکه برعکس ، ویژگی هایی هستند که آن ها را با یادگیری مهارت های ذهنی اصلی به دست می آوریم. خرید کتاب از کتاب طلا

معمله گر منضبط

چرا یک روش شناسی فکری تازه داریم ؟

هدف در این گفتار ، این است که به روشنی نشان داده شود چرا نوع تربیت اجتماعی شامل نهادینه کردن ارزش ها و باورهای مشخصی که روش شناسی فکری به کار رفته برای رسیدن به موفقیت در جامعه را ایجاد می کنند نمی توانند در محیط معامله گری بازار کاربرد عملی و موفق داشته باشد و با روش های لازم برای موفقیت در بازار معاملات سازگاری ندارد.

مهارت هایی که باید یاد بگیریم

ما برای تسلط کامل بر هر فعالیتی ، خواه کارهای ذهنی مانند معامله های تجاری باشد یا کارهای جسمی مانند شنا کردن نیاز داریم مهارت های ویژه ی آن کار را یاد بگیریم . این مهارت ها توانایی لازم را برای ما فراهم می کنند تا رویداد ها را ببینیم ، درباره ی آن ها فکر کنیم و نسبت به آن ها رفتار هایی را نشان دهیم که ممکن است با کارهایی که قبلا انجام می دادیم یا به ما آموزش داده شده بود تفاوت داشته باشند. فروشگاه کتاب

موارد زیر از جمله تکنیک ها یا مهارت های لازم در این زمینه هستند:

یادگیری جریان های پویای رسیدن به هدف

یادگیری روش شناخت مهارت های لازم برای پیشرفت

یادگیری روش سازگار شدن با شرایط 

تعیین مقدار ریسکی که به سادگی می توانید تحمل کنید

یادگیری اجرای معامله ها به صورت فوری 

یادگیری اینکه اجازه بدهید بازار به شما بگوید چه مقداری کافی است

یادگیری روش های تعیین ساختار باور های خود 

یادگیری روش دست یابی و حفظ یک حالت ذهنی بی طرف

یادگیری روش شناخت اطلاعات بدیهی 

معامله گر منضبط

فهرست کتاب معامله گر منضبط:

بخش یکم : مقدمه

1 چرا کتاب را نوشتم

2 چرا یک روش شناسی فکری تازه لازم داریم ؟

بخش دوم : ماهیت محیط معاملاتی از دیدگاه روان شناسی

3 همیشه حق با بازار است

4 پتانسیل نا محدودی برای سود و زیان وجود دارد

5 قیمت همیشه در حال حرکت است

6 بازار یک محیط بدون ساختار است

7 در محیط بازار، دلیل و منطق اهمیت ندارد

8 سه گام برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق

بخش سوم: ساخت یک چهارچوب برای درک خودمان

9شناخت ماهیت محیط ذهنی

10 چگونگی مدیریت اطلاعات محیطی

11 چرا نیاز داریم روش سازگار شدن را یاد بگیریم

12 دینامیک فرایند رسیدن به هدف ها

13 مدیریت انرژی ذهنی

14 تکنیک هاییبرای اثر گذاشتن بر تغییرات

بخش چهارم : چگونه یک معامله گر منضبط باشیم

15 روانشناسی حرکت قیمت

16 چند گام به سوی پیروزی

17 یادداشت پایانی


کتاب غلبه بر خستگی مزمن

مدیریت و غلبه بر خستگی مزمن در جوانان به راهنمای گام به گام و تأثیر گذار بر مبنای مستدلی نیازمند است. متخصصان بسیار مجرب این حوزه کاترین رایمز و ترودی چالدر ، ابزار عملی و دست یافتنی را برای جوانان تنظیم کرده اند که مطالب قابل دانلود (قابل دسترسی در شبکه) را برای پشتیبانی از این شیوه ی بهبود بخش ارائه می دهند.

این کتاب را شامل راهنمایی هایی برای والدین و منابع مفیدی است به همه ی نوجوانان ، پدر و مادرها و افراد حرفه ای که با خستگی مزمن مبارزه می کنند ، پیشنهاد می کنیم. 

در حال حاضر هیچ گونه راهنمای خودآموزی که به حوزه ی خستگی مزمن جوانان پرداخته باشد ، در دسترس نیست .

این کتاب خلاق و نوآور ، طرح کاملی است که به گونه ی فردی ، برنامه ی بهبود فردی را در بر می گیرد و به گونه تخصصی شیوه ی برخورد با این مشکل را نشان می دهد.

 

عنوان های تحت پوشش عبارتند از خواب ، ورزش ، چیرگی بر استرس و مسائل مدرسه . کاترین رایمز ترودی چالدر در جایگاه متخصص با سوابق مثبتی که از سوی بیماران و والدین گزارش شده است ، از این راهنما که بر اساس درمان شناختی – رفتاری قراردارد و با شواهد تحقیقی حمایت می شود ، در خدمت پزشکی سندروم خستگی مزمن یا درد عضلانی و التهاب مغز سال های زیادی استفاده کرده اند. کتاب فروشی کتاب طلا

 

کتاب غلبه بر خستگی مزمن در جوانان ، گروهی از جوانان را که به خدمات پزشکی سندروم خستگی مزمن نیاز دارند ، به استثناء عده ای که این عارضه در آنان به وسیله شرایط دیگری به وجود می آید و ارزش بررسی ندارد ، مخاطب خود قرار می دهد.

پرفسور ترودی چالدر در زمینه ی خستگی مزمن و سندروم خستگی مزمن یا درد عضلانی و التهاب مغز و خستگی در سایر شرایط پزشگی را گسترش داده اند. وی استاد روان درمانگر شناختی – رفتاری در کالج سلطنتی لندن و روانسناس سلامت و درمانگر شناختی-رفتاری است که 27 سال تجربه ی کار با افراد خسته را دارد. همچنین آثار گسترده ای از او به چاپ رسیده است.