استاندارد وب ایران

استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت ، مشاوره رایگان در زمنیه بهینه سازی و سئو ، ارسال بازدید ارگانیک برای سایت شما
استاندارد وب ایران

استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت ، مشاوره رایگان در زمنیه بهینه سازی و سئو ، ارسال بازدید ارگانیک برای سایت شما

خرید پوشاک زمستانی زنانه

کاپشن داخل خزدار کلاهدار طرحدار
کد: M109261-1 محصول تک سایز میباشد. مشخصات فنی: عرض سینه: 57cm قد: 70cm نوشته کاپشن داخل خزدار کلاهدار طرحدار اولین بار در پوشاک کده . پدیدار شد.
کاپشن داخل خزدار ساده کوتاه
کد: M110071 محصول تک سایز میباشد. مشخصات فنی: عرض سینه: 54cm قد: 75cm نوشته کاپشن داخل خزدار ساده کوتاه اولین بار در پوشاک کده . پدیدار شد.
شلوار جین مام زاپدار
کد: M109292-14 مشخصات فنی: اندازه ها به سانتیمتر میباشد. سایز 29: عرض کمر 34 — دور ران 62 — قد 100 سایز 30: عرض کمر 36 — دور ران 66 — قد 100 سایز 31: عرض کمر 37 — دور ران 68 — قد 100 سایز 32: عرض کمر 38 — دور ران 68 — قد 100 سایز 33: عرض کمر 40 — دور ران 70 — قد 100 نوشته شلوار جین مام زاپدار اولین بار در پوشاک کده . پدیدار شد.
 
ادامه مطلب ...

خرید بهترین کتاب های موسیقی

معرفی و خلاصه ای از کتاب های موسیقی:


1- دوره ی آموزشی ویلن دوئت های مشهور جهانی برای ویلن و پیانو

به همراه 12 حلقه سی دی

گرد آوری : جواد هاشمی

شما در کتاب دوره ی آموزشی ویلن خواهید داشت :

ضبط و اجرای این مجموعه حاصل سال ها تلاش و در کنارش سال ها نیاز بوده تا هنرجویان ویلن در کنار شنیدن این اثار با ارزش و زیبا یک همراه (آکومپانیمان) (پیانیست) ویلن در منزل داشته باشند .

بخش اعظم آموزش و فراگیری موسیقی از طریق شنیدن حرفه ای موسیقی میسر می شود . لذا هر چه دانش و مهارت شنیداری بیشتر شود تاثیر در فراگیری هر چه بهتر کلیه رشته های موسیقی مانند : ن.ازندگی ، آهنگسازی ، سلفژ ، هارمونی و … می گذارد .

باتوجه به اختراع ضبط صوت در تمام متد های پدید امده در چند دهه اخیر ، شنیدن جز مهم ترین بخش این هنر می باشد . مثلا در متد سوزوکی شنیدن موسیقی تماما برای تقویت حساسیت موسیقایی توصیه شده است . پس هر روز را صرف دقایقی را صرف شنیدن موسیقی کنیم .و این زمان هر چه بیشتر شود ما در اینده ی نزدیک دارای گوش قوی و حساسی خواهیم شد .

تمام آثار گرد اوری شده در این 12 سی دی ، به دلیل داشتن شرایط آموزشی بسیار بالا و زیبایی بی حد و حصر آثاری است . که حدودا از بدو تاسیس هنرستان موسیقی و یا شاید با ورود موسیقی کلاسیک به ایران از طریق اساتید ویلن آموزش داده شده است . و همچنان ادامه دارد و خواهد داشت .

  ادامه مطلب ...

خلاصه ی کلید ورود به طب قدیم


خلاصه ی کتاب کلید ورود به طب قدیم:


خرید کتاب کلید ورود به طب قدیم اثری از جمشید خدادادی


درباره ی کتاب

کتاب کلید ورود به طب قدیم : از ۱۵۰ سال پیش به این سو یعنی پس از ورود طب و علوم جدید به ایران طب سنتی همواره با چالش علمی بودن و واقع نمایی تجربی گزاره های خود روبه رو بوده است و همیشه منتقدان از منظر علوم جدید آن را به مبارزه طلبیده اند. این واقعیتی آشکار است که زبان طب سنتی ایران با زبان علوم تجربی بسی متفاوت است و نگاه آن به انسان و نحوه توصیف آن از پدیده های جسمانی نیز با طب مدرن همخوانی ندارد.خرید کتاب

از همان یک و نیم قرن پیش تاکنون، برخی مؤلفان کوشیده اند که گزاره های طب بانی گرفته تا معالجات ـ براساس علوم در کنه و جدید تبیین نمایند و نشان دهند که طب سنتی نیز با وجود زبان متفاوتش در باطن خود دانشی سازگار و حتی منطبق بر علوم جدید است و میتوان به محک جربه درستی فرضیات آن را اثبات کرد و آن را به مثابه دانشی تجربـی (Experimental) به کار برد. کتاب کلید ورود به طب قدیم به همراه تخفیف ویژه می باشد.

 

ادامه مطلب ...

کتاب عزیز زیبای من

خرید کتاب عزیز زیبای من نوشته ی زینب مولایی


درباره ی کتاب : مقدمه کتاب عزیز زیبای من 

کتاب عزیز زیبای من : افسانه سالیان سال به دنبال عشقش در بیابان ها دوید تا فقط ثانیه ای او را در آغوش کشد و عشقش را ابدی کند؟ ولی خودمانیم محبوب من حبیب من این نوعروس حق ما نبود .آتشش برای ما سوزان است. کاش در شب وصالت ما را هم در شادی ات سهیم کردی درد فراقت امانمان را بریده. سوی چشمانمان را برده .

شادی را از دل هایمان تا ابد گرفته. دیگر لبی برای خنده… محال است! تمام اینها بدون شما بلدی میخواهد و سرزندگی. که ما نه بلد هستیم و نه سرزنده خط به خط این کتاب روایت قصه ای ست جانسوز از لحظات فرزندانی در انتظار پدرشان که در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ امیدشان ناامید شد.  گرمای عشق خانه شان برای همیشه سرد گشت. نه فقط این خانه، بلکه خانه هزاران هزار ایرانی در آن سحرگاه سرد و غمناک به غمکده تبدیل شد.غمکدهای به وسعت ایران پهناور و عزیزمان

 

ادامه مطلب ...

نمای شیشه ای اسپایدر

اجرای نمای شیشه ای اسپایدر

همه چیز درباره نمای اسپایدر

شک نداریم که ساختمان شما با اجرای نمای شیشه ای اسپایدر به زیباترین و جذاب‌ترین ساختمان منطقه تبدیل خواهد شد! این نوع نما که عمدتا در ساختمان‌های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از پرطرفدارترین نماهای مدرن شیشه ای است. شاید با خودتان بگویید نمای شیشه اسپایدر چیست؟

نمای شیشه ای اسپایدر که از آن تحت عنوان Spider Glass نیز یاد می‌کنند، نمایی کاملا شیشه‌ای و بدون قاب است که نصب آن به کمک اسکلت فلزی صورت می‌پذیرد. این نمای شیشه ای فاقد قاب که امکان دید وسیعی را فراهم می‌سازد، هیچ‌گونه محدودیتی برای اجرای سازه ایجاد نمی‌کند. با وجود شیشه اسپایدر می‌توانید پیچیده‌ترین طرح‌های معماری را با هر اندازه و انحنایی که دوست دارید، اجرا کرده و از زیبایی ساختمانتان لذت ببرید!

سیستم این نما از قطعات و عضوهای عنکبوتی شکل از جنس استنلس استیل تشکیل شده و شیشه‌های استفاده شده در ساختار آن، توسط قطعات اسپایدری به سازه وصل می‌گردند. لازم به ذکر است که نحوه اتصال شیشه ها و بارگذاری سیستم نمای اسپایدری بصورت نقطه ای است.

 

ادامه مطلب ...